آنگونه که برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند آلپاین A110 در ابتدا به ۱۲ کشور اروپایی وارد خواهد شد که شامل اتریش، بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا می‌باشد. این خودرو نهایتاً در سال ۲۰۱۸ وارد سایر بازارها از جمله ژاپن نیز خواهد شد.

    ایرسا| رنو مدت‌هاست تلاش می‌کند در رده محصولات اسپورت وارد شده ازین رو هر از گاه، با ارائه خودروهای کانسپت کوپه مثل تریزور یا ورود به مسابقات اتومبیلرانی فرمول۱ بخشی از دلبستگی خود به بخش حساس و پرحاشیه تولید خودروی اسپورت را برملا می‌کند. این خودروساز فرانسوی اخیرا اما خودروی آلپاین ای۱۱۰ را رونمایی کرده که محصولی جذاب، مدرن و کوچک با رگه‌های غنی اسپورتی بوده به طوری که کوپه جدید رنو با داشتن فرم بدنه‌ رترو که شبیه به مدل ۱۹۷۴ آلپاین ۱۱۰ است، می‌تواند به خوبی با رقبای خود در بخش‌های مختلف فنی و ظاهری جدال کند.

    به گزارش ایرسا، آلپاین ای ۱۱۰ جدید که اخیرا با حضور رییس‌جمهور فرانسه و  مدیر عامل رنو در کارخانه قدیمی رنو در فرانسه روی خط تولید رفته قرار است سالانه ۶۰۰۰ هزار دستگاه از روی مدل ۱۱۰ مونتاژ کند و رنونیسان برای تحقق بخشیدن به این مهم، ۳۵ میلیون یورو جهت تجهیز کارخانه هزینه کرده‌اند. آنگونه که برخی سایت‌های خبری گزارش داده‌اند 
    آلپاین A110 در ابتدا به ۱۲ کشور اروپایی وارد خواهد شد که شامل اتریش،
    بلژیک، فرانسه، آلمان، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند، لهستان، پرتغال،
    اسپانیا، سوئیس و بریتانیا می‌باشد. این خودرو نهایتاً در سال ۲۰۱۸ وارد
    سایر بازارها از جمله ژاپن نیز خواهد شد.


    تنها گزینه پیشنهادی رنو برای نصب روی آلپاین جدید یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو و ۱۸۰۰سی‌سی است که در مرکز خودرو جاسازی شده که با هاچ‌بک داغ رنو مگان آر.اس همسان
    بوده و با قدرت ۲۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خوبی معادل ۴٫۵ ثانیه را به ثبت رسانده و البته راننده آلپاین را قادر می‌سازد تا به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در
    ساعت نیز دست یابد. اینجا می‌توانید آلبوم کاملی از این خودروی فرانسوی را ببینید.

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت شرکت ایرسا محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس