ایرسا| نگاهی به حضور چند خودروی شرقی حاضر در نمایشگاه اتومبیل دیترویت ۲۰۱۸ که باعث غافلگیری بازدیدکنندگان شده‌اند نشان می‌دهد خودروسازان آسیایی به خوبی توانسته‌اند در فتح بازار آمریکای شمالی موفق عمل کنند. با اینکه حدود دو دهه از پایان یافتن سلطنت دیترویت به عنوان قلب صنعت خودروسازی جهان می‌گذرد اما رویداد دیترویت اوتوشو هنوز هم به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی شناخته شده و سالانه میزبان خیل عظیمی از محصولات جدید، کانسپت‌های مدرن و تکنولوژی‌های جدید است که با هدف جذب خریداران به نمایش در‌می آیند.

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    به گزارش ایرسا، این بین حضور برندهای آسیایی از جمله خودروهای ساخت ژاپن و کره‌جنوبی در دیترویت ۲۰۱۸ چشمگیر بوده و برخی برندهای چینی مثل گک هم با دست پر به این رویداد مهم پا گذشته‌اند. هشت خودروی مهم نمایشگاه امسال را که ماحصل دانش فنی خودروسازان شرقی است اینجا برایتان ردیف کرده‌ایم. این شما و این مهم‌ترین اتومبیل‌های آسایی حاضر در اتوشو دیترویت ۲۰۱۸٫


    آکورا آر‌دی‌ایکس ۲۰۱۹

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    کراس‌اوور لوکس و بزرگ شرکت ژاپنی آکورا با طراحی جدید جلوپنجره، سپر، چراغ‌های عقب و دیزاین داخلی در نمایشگاه دیترویت امسال رونمایی شد تا یک خط و نشان جدی برای محصولات کادیلاک، لکسوس و بیوک بکشد. شاخه لوکس‌ساز هوندا با پایین آوردن خط انتهای بدنه تلاش کرده فرمی تهاجمی به محصول جدیدش بدهد ضمن اینکه با به کارگیری موتورهای جدید و جعبه دنده دقیقتر از همیشه، خودرویی با هندلینگ مناسب را راهی نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ کرده است.


     کوهنوردی به نام تویوتا اف‌تی۴ کانسپت

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    یک خودروی جمع و جور بیابانگرد با ظاهری خشن و کلاسیک که یادآور طرح‌های اولیه تویوتا در اف جی ۴۰ است. این خودرو که پارسال هم در نمایشگاه خودرو نیویورک یکی از کانسپت‌های جنجالی تویوتا بود، در دیترویت توانست نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را معطوف به غرفه بزرگترین خودروساز آسیا کند. زبان طراحی به کار رفته در اف‌تی۴ مخصوص به خود بوده و به منزله یک تحول مبنایی در ساخت اس‌یووی‌های جدید برند تویوتا است.


     سراتو ۲۰۱۹، راه مزدا۳!

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    سدان کوچک و محبوب کیا که از ۳ نسل قبل طرفداران خاصی در بازار ایران دارد، در مدل ۲۰۱۹ کاملا متحول شده و علاوه بر تجهیزات و امکانات جدید، به نسل تازه زبان طراحی کیا نیز مجهز شده است. سراتوی جدید که با دماغه معروف ببر و چراغ‌های تیز و کشیده بی‌شباهت به مدل اسپورتی استینگر نیست، از کابینی با طراحی مشابه محصولات مزدا روانه بازار می‌شود و گرچه ارتفاعش تا حدی کوتاه شده اما نسبت به نسل قبل اندکی بلندتر شده و طول کلی بدنه به حدود ۴٫۶۴ متر رسیده است. به لطف به‌کارگیری استیل بیشتر در شاسی و بدنه، مقاومت پیچشی سراتو ۲۰۱۹ افزایش چشمگیری داشته در حالی که هنگام سواری با این خودرو کره‌ای شاهد سطح بالاتری پایداری نسبت به نسل‌های قبلی سراتو هستیم.


     ایکس‌موشن، هیولای نیسان

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    یک شاسی‌بلند خشن و مرتفع با سه ردیف صندلی و ظرفیت حمل ۶ سرنشین که به آخرین اصول زبان طراحی وی-موشن نیسان مزین شده و زیبایی بصری بالایی دارد. این اتومبیل که احتمالا چارچوب معماری و طراحی نسل آینده شاسی‌بلندهای نیسان را ارائه می کند، در فضای کابین خود از یک نمایشگر عرضی لمسی سود برده که کلیه اطلاعات بیرون و درون کابین را در اختیار راننده قرار می‌دهد.


    من زشتم پس هستم!

     آسیایی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    هیوندای با رونمایی از نسل جدید خودروی اسپورت و جذاب ولوستر ان، شرایط را برای حضور هرچه قوی‌تر خود در بخش اتومبیل‌های اسپورت شهری مهیا کرد. ولوستر ان ۲۰۱۹ به آخرین نسل زبان طراحی هیوندای با یک ورودی هوای بزرگ، دو چراغ بومرنگی و خطوط عضلانی بدنه مزین شده و به گفته مسئولان هیوندای، عملکرد دینامیکی بهتری در مقایسه با نسل قبل دارد.ولوستر جدید که به سقف پانورامای سانروف‌دار، رینگ و لاستیک اسپورت ۱۸ اینچی، سیستم‌های اطلاعاتی و سرگرمی جدید و بدنه‌‍ای آئرودینامیک مجهز است، قرار شده از ابتدای تابستان ۲۰۱۸ به مشتریان پر وپاقرص هیوندای تحویل داده شود. ولوستر که در تکنیکال سنتر مرکزی هیوندای در ایرواین کالیفرنیا در آمریکا طراحی و ساخته شده، علاوه بر جعبه‌دنده جدید و پدال‌شیفترهای درون کابین به یک موتور قدرتمند هم مجهز شده است. البته نگاهی به نسل جدید ولوستر نشان می‌دهد هیوندای بر سر استراتژی خود در زمینه طراحی ولوستر به زشت‌ترین شکل ممکن اصرار دارد.


     نامحدود مثل لکسوس ال‌اف-۱ لیمیت‌لس

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    کراس‌اوور مهیج، طلایی‌رنگ و اسپورت لکسوس که از زبان طراحی تازه برند لکسوس سود می‌برد با فرمی کاملا آینده‌نگرانه، تلاش کرده کلیه قواعد طراحی داخلی اتومبیل را بهم بریزد و در عین حال، بدنه را به رادیکال‌ترین شکل ممکن طراحی کند. این اتومبیل آوانگارد که توسط یان کارتبیانو، سرطراح گروه تویوتا و نفر اصلی در پروژه تویوتا کمری ۲۰۱۸ خلق شده به احتمال فراوان قرار است با اندکی تغییرات، جانشین یا نسل جدید سری آر.ایکس باشد که در این سال‌ها موفقیت بالایی را در بازارهای جهانی کسب کرده است.


     گک، یک چینی بالغ!

     چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    بعد از ورود همه‌جانبه برند چری به بازار اروپا، حالا گک دیگر سازنده چینی تلاش دارد با حضور در بازار آمریکا توان بالای خود را به رخ رقیبان بکشد. این شرکت که امسال با کانسپت ان‌وِرج (ENVERGE) پای به نمایشگاه دیترویت گذاشته است، اعلام کرده مفهومی جدیدش به یک موتور الکتریکی با برد ۵۵۰ کیلومتری، درب‌های پروانه‌ای و سیستم رانندگی نیمه خودکار مجهز است.


     باشکوه مثل اینفینیتی کیو ۵۰ اینسپریشن

    چینی‌ها بازار آمریکا را می‌خواهند

    پس از معرفی دو خودروی مفهومی اینفینتی در انواع سدان و کوپه حالا باید با کیو ۵۰ اینسپریشن روبرو شویم که استایل آینده سدان‌های اسپورت‌لوکس اینفینیتی را در معرض دید عموم قرار می‌دهد. نمای جلو این خودرو که از چراغ‌هایی مواج و شکاف خورده با یک جلوپنجره بزرگ و جذاب شکل یافته به اینفینیتی ابهتی خاص بخشیده و جلای همیشگی این برند را در زمینه طراحی و دیزاین بدنه دوچندان کرده است.

     

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت شرکت ایرسا محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس