ایرسا| از ابتدای ورود نسل تازه نیسان لیف به بازار جهان، موجی از تحسین، استقبال و تشویق به سمت سازنده ژاپنی سرازیر شده است. حالا اما خبرهای جدید از فروش فوق العاده این خودرو حکایت دارد و گفته می شود هر ۱۲ دقیقه یک خریدار تازه به سراغ لیف نیسان می آید.

    شروع توفانی نیسان لیف

    به گزارش ایرسا، نیسان با سونامی فروش محصول الکتریکی محبوب خود یعنی لیفنمایشگاه خودروی ژنو را آغاز کرده است.این خودروساز ژاپنی می‌گوید بیش از ۱۹ هزار سفارش برای نسل جدید لیف در اروپا دریافت کرده که ۱۳ هزار سفارش خرید لیف جدید پیش از حضور این خودرو در نمایندگی‌های فروش بوده است.

    شروع توفانی نیسان لیف

    میزان سفارش لیف جدید در اروپا به‌طور متوسط به یک دستگاه در هر ۱۲ دقیقه می‌رسد که در یک ماه بیشتر از ۳ هزار دستگاه می‌شود.معتقدیم که آمار فروش جهانی این خودرو در ماه‌های گذشته که ۴۰ هزار دستگاه بوده هم‌اکنون به ۵۰ یا حتی ۶۰ هزار دستگاه رسیده است. در سال قبل بیش از ۳۱۳۰۰ دستگاه از رنو ZOE در اروپا به فروش رفته تا عنوان پرفروش‌ترین خودروی الکتریکی به این خودرو برسد.

    شروع توفانی نیسان لیف

    لیف جدید احتمالاً امسال رنو را در بازار اروپا شکست خواهد داد و نیسان لیف به رتبه بالاتری نسبت به رنو زوئی دست خواهد یافت. در واقع با این روند نیسان مدل لیف به نماد حمل‌ونقل الکتریکی و هوشمند تبدیل می گردد. با فروش بیش از ۳۰۰ هزار دستگاهی از زمان عرضه در سال ۲۰۱۰ تاکنون و البته با پیمایش بیش از ۴ میلیارد کیلومتری توسط مشتریان، لیف محبوب‌ترین خودروی الکتریکی دنیا می‌باشد.

    شروع توفانی نیسان لیف

    نیسان هم‌اکنون با عرضه نسل جدید از نظر حمل‌ونقل پایدار یک نسل جلوتر بوده و از نظر عملکردی نیز بسیار خوب ظاهر شده است.سفارش‌های قاره اروپا برای این خودرو هم‌اکنون از ۱۹ هزار دستگاه عبور کرده است. بدین ترتیب نیسان لیف جدید سریع‌ترین رشد فروش بین خودروهای الکتریکی را به نام خود ثبت کرده است.

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت شرکت ایرسا محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس