پیش‌بینی می‌شود این شرکت دوباره متحمل هزینه‌های هنگفتی برای فراخوان تازه محصولات خود شود. فراخوان در گستره سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک بوده و پیش‌بینی می‌شود رفع آن به ۶ تا ۱۲ ماه زمان نیاز داشته باشد.

    ایرسا| یک بار دیگر عیب گسترده در محصولات گروه خودروسازی فیات-کریسلر موجب شده تا این کنسرسیوم بزرگ صنعتی با مشکل فراخوان گسترده روبرو شود. بر این مبنا رویترز اعلام کرده ۴٫۸ میلیونی دستگاه از محصولات فیات-کریسلر به دلیل نقص عمده در سامانه کروزکنترل بایستی به کارخانه بازگردند تا مشکل آنها رفع شود. گفته می‌شود رانندگان خودروها هنگام خاموش کردن سامانه کروز کنترل دچار دردسر شده و بارها گزارش این نقص را به مقامات سازنده گزارش کرده‌اند.

    فراخوان 4.8 میلیونی محصولات فیات-کریسلر

    به گزارش ایرسا، از جمله محصولاتی که در این فراخوان بایستی به کارخانه بازگردند می‌توان به کریسلرهای سری پاسیفیکا، ۲۰۰ و ۳۰۰، دوج های چارجر، چلنجر، دورانگو و جورنی، وانت‌های رام ۱۵۰۰ و ۲۵۰۰، و جیپ‌های گرند چروکی و رانگلر اشاره کرد. گویا به دلیل معیوب بودن این خودروها، سامانه کروز کنترل برای خاموش شدن دچار اشکال بوده و از انجام دستورات راننده امتناع می‌کند. البته هنوز هیچ گونه گزارشی در خصوص تصادفات یا جرح و یا مرگ مالکان خودروهای فیات کریسلر که در اثر این نقص صورت گرفته باشد دریافت نشده است.

    فراخوان 4.8 میلیونی محصولات فیات-کریسلر

    این دومین بار از سال ۲۰۱۵ است که فیات کریسلر مجبور است در رنجی گسترده خودروهای معیوب خود را به کارخانه بازگرداند. بار قبلی این شرکت مجبور شد بیش از ۱۷۵ میلیون دلار بابت فراخوان خودروهای ناقص خود که از مشکلات امنیتی رنج می‌بردند هزینه کند. پیش‌بینی می‌شود این شرکت دوباره متحمل هزینه‌های هنگفتی برای فراخوان تازه محصولات خود شود. فراخوان در گستره سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک بوده و پیش‌بینی می‌شود رفع آن به ۶ تا ۱۲ ماه زمان نیاز داشته باشد.

© تمامی حقوق مطالب برای وبسایت شرکت ایرسا محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع و شرعا حرام می باشد.
قدرت گرفته از : بک لینکس